Followers

Friday, February 27, 2015

Happy Birthday En Suami

13 Februari 2015,

Happy Birthday Dear...
Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, diberikan kebahagiaan, menjadi anak yang soleh, menjadi suami dan bapa yang penyayang dan berjaya di dunia dan akhirat hendakNya...amin.

Alhamdullillah, 34 yrs ready :)

 ~bilangan lilin tak der kena mengena dengan umur yer~

Kebetulan lepas kerja singgah Alamanda nk jumpa Intan dari Melaka ...so bawa Nadhif sama sebab Intan dah rindu sangat nk jumpa Nadhif...dah alang-alang kat Alamanda singgah ler Secret Recipe...satu untuk Nadhif, satu untuk tuan birthday...hehe....kedekutkan isteri u belikan 2 slices cake jer.

Macam biasalah Nadhif yang terlebih excited...birthday sapa2 pun ingat birthday dia...Nufa masih dalam mood pelik dan hairan kenapalah kena duduk dalam gelap.... mama pulak sibuk nyanyi lagu...sibuk snap gambar...sibuk on off lampu....layankan jer....haha....pak mertua pun ada time nih, mesti pelik tengok perangai menantu dia...

 ~sweet memories~

~happy birthday abah Nadhif~

Lawak betul 2 potong kek berebut makan ramai-ramai, 5 org termasuk pak mertua...mmm, lepas maghrib keluar sambung makan dekat Mr Kabab & Briyani Presint 15.

~ pilihan ditangan anda~

~Nufa tu bukan peace ler..tu dah cam nora bagi 5 bintang~

Hadiah? mmm en suami dah dapat awal....tu muka berseri2...dah banyak tahun tak dapat hadiah birthday...kesiannn.....Alhamdullillah tahun nih ada rezeki untuk en suami ku sayang....hadiah yang boleh dikongsi seisi rumah..so mama pun setuju jer nak belikan...hehe.

 ~ nasi dengan Nadhif tak dapat dipisahkan, nyum-nyum~

~Nufa pun dah pandai suap makan sendiri, tapi dia banyak gunakan tangan kiri~

Kalau kat Mr Kabab & Briyani nih, jangan lupa order double cheese nan....sedappp.

~selamat menjamu selera~

~tuan birthday nk makan pun tak senang..tgh bercakap dengan Nadhif ler tuh~


Alhamdullillah.
 

No comments: