Followers

Friday, August 7, 2015

Keluar Beraya 1436H

Tahun ni paling sikit rumah gi beraya...tu pun Firdaus tak join...dia gi jaga FIL...raya ke empat baru berkesempatan...rumah pertama persinggahan rumah makcik timah....jiran lama mak...tapi dah macam adik beradik....sekarang dah pindah duduk rumah menantu...mmm, dah 3 tahun pindah baru kali pertama bebe dapat pergi rumah mak cik timah nih.

Sampai ja Nadhif terus buat macam rumah sendiri.....ish ish tak menyempat2 bila nampak fries, aiskrim atas meja...nasib la dah biasa dengan family makcik timah nih.


Dah lama tak jumpa citer bagai nak rak ler....sampai susut kuih raya atas meja tuh...haha.


Nufa pulak tidur dari atas kereta sampai lah ke balik.

~tidur sambil tayang gigi~

Dari rumah Makcik Timah terus ke rumah Makchaq di Baling tengok anaknya Dikja bersalin....selalunya hari raya pertama Makchaq dengan anak menantu datang beraya ke rumah tapi kali nih dapat cucu baru jadi kita orang pulak gi melawat ke sana...mmm gambar tak ambil la pulak segan nak menganggu orang dalam pantang....mana ler nak tahu sekarang nih ada orang yang tak suka tayang gambar anak baru lahir kena tunggu lepas 44 harikan.

Waktu perjalanan balik dari Baling tuh jalan jem...niat nak gi beraya Kulim rumah Kak Enon terpaksa dibatalkan...kejar masa sebab Kzam nak balik Ipoh petang tuh juga.

#kosongkosong

 

1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111