Followers

Thursday, August 6, 2015

Raya Ketiga 1436H

Belum habis lagi update pasal raya...tumpang ada masa baik cecepat upload...nanti tetiba keja bertimbun habis la.

Raya ketiga saudara sebelah mak dari N9 datang beraya...lunch kat rumah...Menu masakkan ikan goreng, ikan bilis goreng pedas, sambal udang, gulai daging, ulam-ulaman dengan sambal belacan...bertungkus lumus dari awal pagi..nasib kakitangan ramai...gambar tak sempat ambil memang tak menang tangan...haha.

Bergambar buat kenangan...bukan senang uncle @ sekarang lebih dikenali sebagai YB Senator Datuk Seri Ibrahim Bin Kader, Presiden KIMMA nak datang....jadual sentiasa penuh.

~Syawal 1436H~

Sebelah petang pulak anak saudara abah sebelah Pendang, Kedah pulak datang beraya....meriah  sampai tak sempat nak ambil gambar sesama pun...sepupu-sepupu bebe yang dulunya teman bermain gelak ketawa nakal bersama semua dah besar-besar...dah kahwin...dah sibuk dengan suami dan anak masing-masing...terima kasih sudi datang :)

Sebelah malam Uncle Ajis ajak dinner dekat Kayu Nasi Kandar Bukit Jambul...Uncle & family bermalam dekat Vistana Hotel...restoran nih betul-betul belakang hotel....jalan kaki jer.

First time makan kat Kayu Nasi Kandar ni...fuyoooo ramainya orang beratur sampai keluar...kita terus masuk jer sebab Uncle Ajis dah booking tempat.


Betul la makanan kat sini sedap...tapi dengarnya harga kat sini boleh tahan mahal...entahla sebab tak bayar pun kan.


Sebelah Firdaus tu Syifa anak sepupu......amboi masamnya...cuba contohi aunty dengan uncle...senyum jer bila dapat makan nasi kandar penang:)

~Nufa dengan abang Safirul~

Lepas makan lepak jap sambil pekena brue coffee india....pehhh cerah mata....itu jerla untuk raya ketiga....terima kasih uncle for the dinner....semoga murah rezeki, panjang umur InsyaAllah kita jumpa lagi :)

 

1 comment:

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111